Przykład Przycisku CAPTRON SERIES SR zgodnego z wytycznymi. Pojemnościowy przycisk stopu na żądanie z funkcją dotykową, sygnałem optycznym i akustycznym oraz symbolami w alfabecie Braille'a.
2 czerwca 2023 r. | 4 minut czytaj | Redakcja CAPTRON
Dyrektywa EKG ONZ 107 Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ (EKG ONZ) określa, jak autobusy i inne pojazdy drogowe muszą być wyposażone, aby uzyskać homologację.
W 2021 r. w rewizji 8 dyrektywy 107 dodano punkt dotyczący "ulokowania i dostępności dla pasażerów o ograniczonej mobilności". Zawiera on szczegółowe kryteria dla przycisków żądania stopu w transporcie publicznym, ułatwiające ich użytkowanie osobom niepełnosprawnym fizycznie.
Po zgłębieniu tematu można jednak zauważyć, że niektóre sformułowania w UN ECE R107.8 dotyczące przycisków dla autobusów nie są jasne i stanowią wyzwanie dla producentów, czy firm transportowych.
W tym wpisie zajmujemy się najważniejszymi aspektami dyrektywy UE dla transportu publicznego. Przedstawimy jak prawidłowo interpretować normy i modyfikować istniejące przyciski przystankowe, aby były zgodne z dyrektywą.
Przykład Przycisku CAPTRON SERIES SR zgodnego z wytycznymi. Pojemnościowy przycisk stopu na żądanie z funkcją dotykową, sygnałem optycznym i akustycznym oraz symbolami w alfabecie Braille'a.
Warto więc rozważyć nowoczesne, zgodne z dyrektywą UN ECE 107.8 rozwiązania przycisków dla transportu SERIES SR!
Dlaczego?
Dodatkowo wszystkie przyciski CAPTRON są znane ze swojej jakości, precyzji i niezniszczalności. Sprawdź nasze testy wytrzymałości i przekonaj się sam!